Webinar Sellview

WEBINAR VOOR SELL VIEW ENQUETE

Welke vraag zou jij willen stellen aan de bezoeker van je website? En hoe zou je het dan vinden als deze vraag ook op je website staat? Nee niet als een open vraag die ergens even voorbij komt, maar als een meerkeuzevraag waarbij de bezoeker alleen het juiste antwoord hoeft aan te klikken.

De Sell View web-versie

Sell View is binnenkort beschikbaar voor als web-versie. Onze klanten bieden we de mogelijkheid om een vragenpad te plaatsen op je eigen website.

 





Waarom werkt deze strategie?

De bezoeker van je website ziet een prikkelende of uitdagende eerste vraag staan. Geen open vraag! Geen knop waarop ze moeten drukken om deel te nemen aan een onderzoek!  Nee, de bezoeker ziet een  meerkeuze vraag staan met daarbij enkele logische en passende de antwoorden. Hierdoor begin je zeer laagdrempelig een digitaal gesprek met de bezoeker van je website.

En tijdens het gesprek delen beide waardevolle informatie. De website over de producten en diensten die het aanbiedt en de bezoeker over zijn of haar koopmotieven, persoonsgegevens, dealbreakers en dealmakers.

Details

Doelgroep:      Ondernemers

Tijdsduur:        45 Min

Onderwerp:     Leadgeneratie, feedback en trendsontdekken


Haal het maximale uit je bezoekverslag.

Je kunt een eigen dashboard omgeving laten aanmaken en deze eenvoudig en zelfstandig inrichten met bedrijf gerelateerde vragen en eigen gebruikers.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.